Garantie
Wij bedenken, maken en selecteren onze producten met veel zorg. Logischerwijze doen we dan ook ons uiterste best om je bestelling in goede staat bij jou te bezorgen. Voor dat laatste stukje zorgen we uiteraard voor een degelijke verzendverpakking, maar zijn we vervolgens ook afhankelijk van de vervoerder die je pakje daadwerkelijk bij jou gaat bezorgen. Ondanks al onze zorg kan het gebeuren dat een bestelling beschadigd raakt tijdens het transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. We zouden het echter op prijs stellen als je dit zo snel mogelijk na ontvangst van je bestelling aan ons kenbaar maakt. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging of de waardevermindering van de beschadigde artikelen met je verrekenen.
Klachten
We werken met heel veel enthousiasme en zorg aan jouw bestelling. Het kan echter altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland of zoals je had verwacht. Als je niet tevreden bent, dan raden we je aan om je klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@olifantastisch.nl. We streven er namelijk altijd naar om je klacht onderling op een voor beide partijen gepaste wijze op te lossen! Komen we naar jouw idee niet tot een passende oplossing, dan heb je het recht om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Auteursrecht
Onze afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet zonder onze nadrukkelijke toestemming worden gebruikt.